diumenge, 1 de desembre del 2013

Pissarra portàtil

PISSARRA PORTÀTIL DE ROBA
Un bon regal per aquest Nadal


Des de que vaig quedar-me embarassada em vaig subscriure a la revista Bebe y mas, i en un dels articles vaig llegir de l'existència de tela de pissarra. Així que vaig navegar per internet fins que la vaig trobar a on comprar-la, i poder fer aquestes originals pissarres.

En què consisteix?
És un producte multifunció: per una cara un posaplats i per l'altre una pissarra amb dos guixos per entretenir els nens/es a casa o a fora. Fetes a mà i amb materials de primera qualitat no tòxics per als nens. Fàcils de netejar i enr
otllables, ideals per portar a qualsevol lloc. Estimula la creativitat i la psicomotricitat fina. 



                                     

                                      



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada