diumenge, 1 de desembre del 2013

Corones d'Aniversari

CORONES D'ANIVERSARI DE ROBA! 
-Un detall molt original per l'aniversari del teu fill/a-. 

El passat mes d'Agost va ser l'Aniversari de la meva nevoda Vinyet, celebrava el primer any de vida. Em vaig animar a a fer-li una corona d'aniversari original i personalitzada amb el seu nom.
Com que va agradar bastant, un mes desprès vaig anar a l'aniversari del meu fillol, Eloi, i vaig fer-ne una altre. 

En què cosisteix? És una corona de roba, lleugera i toba que es fa a la mida del cap gràcies a un velcro i personalitzada amb el seu nom. Inclou números de feltre de l'1 al 5 per tal de poder-los anar canviant any rere any, el que fa que sigui un element que acompanya al nen en el seu creixement i després podrà conservar com un bon record de la seva infància.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada