dimarts, 7 de gener del 2014

Ja passada la Fira i el Nadal...

Doncs si, ja fa casi més d'un mes que no entrava al blog; però es que he anat una mica de bòlit.
Dies abans de la fira de Santa Llúcia de l'Arboç vaig anar una mica atrefegada cosint a tot hora, per aconseguir el màxim d'articles perquè la parada fes goig. Cal dir que va anar bastant bè, les pissarres van ser un èxit però sobretot els Boc'n Roll, que es varen vendre tots!!!





Desprès de la fira em vaig dedicar a fer els regals de Reis pels meus nevots. Així que vaig començar al món del patchwork, vaig comprar samarretes blanques i les vaig personalitzar segons el gust de cadascú.
En la propera entrada us explico!


1 comentari:

  1. La feina ben feta té el seu reconeixement!!! Bon any

    Tens un regalet al meu blog

    ResponElimina